jueves, 16 de abril de 2015

"ΜΙΑ ΑΝΑΠΝΟΗ" LA VERSIÓN EN GRIEGO DE "ONE LAST BREATH"


La representante griega Μαρία Έλενα Κυριάκου, ha presentado la versión en griego de su canción para Eurovisión "One Last Breath"

La versión en griego se titula "Μια Αναπνοή"

Μαρία Έλενα Κυριάκου actuará en la 1º Semifinal del 19 de Mayo.

               


Letra de "Μια Αναπνοή"

Κλειστά τα μάτια μου κλειστά
Ζωή στα σκοτεινά, κι εσύ σκιά

Εδώ σπασμένος ουρανός
Κι ο καιρός μια κραυγή
Που λέει “γιατί”…

Απάντησε μου
πώς έγινες εχθρός
της ύπαρξης μου
πώς έσβησες το φως
έχω πια μόνο μια αναπνοή

Απάντησε μου
φοβάμαι και απορώ
έστω για λίγο
πεθαίνω να σε δω
μην αργείς μες στη σιωπή
άλλη μια έχω αναπνοή

Ξανά σαν σφαίρα το μυαλό
τρυπάς και προσπαθώ
για να σωθώ

Οργή κι αγάπη σαν σχοινιά
κρατούν γερά
μες στην καρδιά

Απάντησε μου
φοβάμαι και απορώ
έστω για λίγο
πεθαίνω να σε δω
μην αργείς μες στη σιωπή
άλλη μια έχω αναπνοή

Απάντησε μου
πώς έγινες εχθρός
Απάντησε μου
πώς έσβησες το φως
Άλλο μην αργείς
Γιατί έχω πια 
μια αναπνοή