martes, 5 de mayo de 2015

"ISPOD KOŽE" LO NUEVO DE PAMELA RAMLJAK


La cantante bosnioherzegovina Pamela Ramljak (ESC Bosnia & Herzegovina 2005 y ESC Croacia 2010) continúa su carrera en solitario con su nuevo single "Ispod Kože‬" (Bajo la piel)

La canción ha sido escrita y compuesta por Saša Mare Milošević.

"Ispod Kože‬" tiene un ritmo pop-folk-dance bastante atractivo para la época veraniega.

               


Letra de "Ispod Kože‬"

Možda bi bilo bolje
da te nisam srela ja
kad srce izbor pravi
tada razum ne pita

Nisi čak ni krio
da si otrov a ne lijek
da nevjeran ćeš biti zauvijek

Tu ispod kože on mi je Bože
a protiv sebe ne mogu ja
Dok radi mi svašta ja mu sve praštam
koga sam zavoljela
To je slatka kazna, to je gorka nagrada
kada voliš nekog, tko nikome ne pripada

Kao da srce stane
kad mi priđeš svaki put
zaboravim na dane
i noći kada nisi tu

iako znam da opet
tu si tek u prolazu
pobjede male slavim u porazu